Hola famílies, us passem unes fotos del treball que hem fet amb els nens i nenes de 3r a KIDS. Ens encanta aprendre coses noves i jugar amb en KUBO!!
Aquí us les deixem!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada