Hola famílies, durant aquestes últimes setmanes, els nens i nenes de 3r han estat preparant unes exposicions sobre diferents països. Han fet recerca, treball en equip... tot treballant la diversitat cultural i lingüística.
Aquí us deixem unes fotos. Esperem que us agradin!!













Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada