EXPOSICIONS PAÏSOS!!!!

Hola famílies, durant aquestes últimes setmanes, els nens i nenes de 3r han estat preparant unes exposicions sobre diferents països. Han fet recerca, treball en equip... tot treballant la diversitat cultural i lingüística.

Aquí us deixem unes fotos. Esperem que us agradin!!















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada